Home / FAQ

FAQ

Pytania i odpowiedzi

1. Czy towar jest nowy?
Stan każdego towaru jest zaznaczony w „dodatkowych informacjach” każdego przedmiotu. Najczęściej oferujemy towar powystawowy.

2. Czemu ceny produktów są tak niskie ?
Ceny są atrakcyjne ponieważ sprzedajemy telefony powystawowe, oraz sprzedając w naszym sklepie internetowym nie płacimy prowizji portalów sprzedażowych (np. allegro)

3. Czy można Was znaleźć na allegro?
Tak, sprzedajemy również na allegro pod nickiem „iLovePhone” , aczkolwiek ceny na allegro są wyższe niż na ceny na naszym sklepie internetowym, ponieważ zawierają dodatkową prowizję allegro.

4. Czy telefony są oryginalne? 
Tak, sprzedajemy tylko i wyłącznie oryginalne produkty.

5. Co to znaczy telefon powystawowy?
Produkty outlet to sprzęt pochodzący z końcówek kolekcji, wyprzedaży, likwidacji sklepów, po ekspozycyjny i z licytacji komorniczych. Pochodzą z różnych dystrybucji krajowych, a ich cena jest do 60% niższa niż w sklepach. W naszym sklepie sprzedajemy produkty dwóch klas: A+ oraz A (najwyższe klasy tego typu urządzeń charakteryzuje je idealny stan wizualny oraz techniczny)

6.Czy produkty są sprawne technicznie?
Oczywiście, każdy produkt jest sprawny. Wszystkie produkty zanim trafią do sprzedaży w naszym sklepie są sprawdzane przez wykwalifikowanych techników. Oferowane towary są sprawne i gotowe do użytkowania.

7.Czy produkty są używane, testowane?
Produkty outlet (A+ / A) są testowane, natomiast żaden z nich nie jest logowany do sieci, nie są logowane do iCloud itd. Produkty klasy A+ i A są sprawdzane przez techników nim trafią do sprzedaży.

8.Czy produkty są uszkodzone, porysowane?
Klasa A+ jest pozbawiona większych skaz. W naszym sklepie nie oferujemy produktów uszkodzonych. Jeśli nie ma w opisie takich informacji produkt nie posiada większych wad.

9. Czy produkty są kompletne, są wszystkie akcesoria?
Zawsze informujemy w opisie o ewentualnym braku ważnych elementów produktu. Jeśli takiej informacji nie ma to znaczy, że produkt jest kompletny.
Telefony Apple sprzedajemy wraz z opakowaniami zastępczymi oraz akcesoriami w postaci wysokiej jakości zamienników, które posiadają certyfikaty producenta, przez to cena tych produktów jest dużo niższa. Prowadzimy także sprzedaż z oryginalnym pudełkami Appla co jest uwzględnione w cenie produktu.
Telefony Innych producentów są sprzedawana w oryginalnych opakowaniach, lub jest to wyszczególnione w zakładce ” dodatkowe informacje” danego produktu.

10. Ile procent ma bateria?
Bateria ze względu na to że telefony są powystawowe jest w bardzo dobrej kondycji, bateria nigdy nie ma mniej jak +-85% zużycia.

11. Dlaczego cena nie podlega negocjacji?
Sprzedajemy urządzenia w pełni oryginalny i pełnowartościowe, dbamy o potrzeby klienta dlatego sprzedajemy towar, z którego w 99% przypadków klient jest zadowolony. Ceny oferowane na naszych aukcjach są najbardziej atrakcyjnymi cenami tej klasy (A+ / A) telefonów w Polsce.

12. Czy w urządzeniach jest język polski?
Tak oczywiście, w każdym urządzeniu jest do wyboru język polski.

13. Co z gwarancją?
Na każdy oferowany przez nas przedmiot jest udzielana gwarancja 6 miesięcy. Informacja ta jest zawsze zawarta w „dodatkowych informacjach” przedmiotu.

14. Czy wysyłka jest w pełni darmowa?
Tak, wysyłka na terenie kraju niezależnie od formy płatności ( pobranie, przedpłata) jest darmowa- dotyczy wszystkich telefonów i poszczególnych akcesoriów.

15. Jaka firma kurierska dostarcza wysyłki?
Współpracujemy z firmami DPD oraz InPost.

16. Czy jest możliwość zwrotu towaru?
Tak oczywiście, osoby fizyczne mają 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny zwrotu.


 

Płatność i dostawa

1. Wysyła towaru zamówionego do godziny 12:00 jest realizowana najczęściej w tym samym dniu, po tej godzinie towar jest wysyłany następnego dnia roboczego.

2. Jeżeli z jakiegoś powodu dostawa miałaby się opóźnić klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.

3. Dostawa telefonów w naszym sklepie jest darmowa niezależnie od sposobu płatności.

4 .Dostawa akcesoriów zakupionych oddzielnie (bez telefonu), jest odpłatna.

5. Przyjmujemy płatności przelewem tradycyjnym, przelew online, lub za pobraniem kurierskim.

6. Każda przesyłka jest ubezpieczona.


Zwroty

  1. Czas na odstąpienie od umowy 14 dni

2. Do paczki zwrotnej należy dołączyć ORYGINAŁ dowodu zakupu, oraz wypełniony formularz zwrotu z podpisem.
( link do formularza: https://www.ilovephone.pl/wp-content/uploads/2019/02/formularz-zwrotu.pdf )

3. Towar należy odesłać w terminie do 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu od umowy.

4. Należności zostaną zwrócone w terminie do 14 dni od otrzymania towaru wraz z formularzem odstąpienia oraz oryginałem dowodu zakupu, w przypadku braku kompletu czas ten może się wydłużyć.

5. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, konsument ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.

7. Koszt zwrotu pokrywa sprzedający.


 

 

 

Gwarancja i serwis

1. 12 miesięcy gwarancji naliczanej od daty sprzedaży urządzenia, chyba że zostało inaczej zaznaczone w szczegółach przedmiotu.

2. Gwarancja realizowana jest przez nasz sklep za pośrednictwem autoryzowanych serwisów.

3. Naprawy gwarancyjne są realizowane w najszybszym możliwym czasie.

4. 99% reklamacji zostaje rozpatrywanych pozytywnie.

5. Oferujemy również pełne wsparcie po zakupowe.

6. Oferujemy również serwis po gwarancyjny w specjalnych cenach tylko dla naszych klientów.

7. Serwisujemy urządzenia tylko i wyłącznie na oryginalnych częściach.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?



Konsultacje i zamówienia telefoniczne

+48 512 996 111

 

Poniedziałek 8:00  – 18:00

Wtorek 8:00  – 18:00

Środa 8:00  – 18:00

Czwartek 8:00  – 18:00

Piątek 8:00  – 18:00

Sobota, Niedziela 8:00-15:00

X